اگر به دنبال پذیرش دانشگاهی در مقطع دکترا phd و مستر در رشته های گرافیک، معماری، تصویرسازی و تمامی رشته های هنری هستید، ما صفر تا صد این کار را برای شما انجام می دهیم. برای سفارش ساخت پورتفولیو گرافیک خود کافی است با شماره موجود در بنر زیر با ما تماس بگیرید. پورتفولیو گرافیک را برای شما در عرض ۴۸ ساعت طراحی میکنیم. البته اگر به ما بیشتر زمان بدهید هزینه شما کمتر می شود. در پایین قیمت و هزینه طراحی پورتفولیو گرافیک را برای شما آورده ایم.
شماره تماس و پشتیبانی ۲۴ ساعته ما: ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲
پورتفولیو آماده گرافیک، دانلود پورتفولیو گرافیک، خرید و قیمت گرافیک
هزینه و تعرفه قیمت طراحی پورتفولیو گرافیک
برای طراحی پورتفولیو گرافیک شما دو راه انتخاب دارید: یک، اگر شما خودتان پروژه های انجام شده دارید و از ما می خواهید که آنها را در قالب پورتفولیو قرار دهیم. که در این حالت تنها هزینه طراحی پورتفولیو را پرداخت میکنید. در حالت اول، شما برای یک تا ۱۰ پروژه فقط ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می کنید. این هزینه هم بابت تحویل ۷ روزه می باشد. در ضمن توجه کنید که شما این هزینه را در دو قسط پرداخت می کنید. قسط اول شامل ۶۰ درصد هزینه می باشد که در هنگام سفارش دادن پرداخت می کنید. و قسط دوم ۴۰ درصد می باشد که پس از طراحی کامل و تحویل پروژه پرداخت می کنید. توجه کنید که شما حتما باید از طرف ما فاکتور رسمی در واتساپ دریافت کنید. ما طبق زمان نوشته شده در فاکتور، پروژه را تحویل شما می دهیم.
خرید پورتفولیو آماده گرافیک
در حالت دوم، شما پروژه های آماده گرافیک ندارید و نیاز دارید تا ما برای شما طراحی کنیم. در پورتفولیو گرافیک عمدتا چند لوگو، چند پوستر، چند تصویر سازی و چند طراحی سربرگ و ماک آپ نیاز است. ما به این حالت می گوییم خرید پورتفولیو آماده گرافیک. برای اینکه بخواهید یک پورتفولیو آماده خریداری کنید و سریعا دریافت کنید، ما طبق درخواست شما مواردی که در پورتفولیو نیاز دارید را طراحی می کنیم و داخل پورتفولیو قرار می دهیم. قیمت خرید پورتفولیو آماده گرافیک برای ۱۰ پروژه ۷ میلیون می باشد که طی ۵ روز کاری به شما تحویل می دهیم. بار دیگر خاطر نشان می شود که شیوه پرداخت به صورت ۶۰ درصد هنگام سفارش و ۴۰ درصد پس از تحویل پروژه می باشد.
برای نوشتن SOP یا انگیزه نامه شما باید ۴ مرحله را به دقت رعایت کنید. بعضی از دانشگاه ها برای شما سوال می نویسند و از شما می خواهند که به سوالات پاسخ دهید، اما حتی با نگاه به سوالاتی که آنها مطرح می کنند،شما باید ۴ پارت زیر را در نوشتن SOP رعایت کنید. در صورتی که نمی توانید این ۴ مرحله را رعایت کنید، می توانید از شرکت ما بخواهید که برای شما SOP بنویسند. پس در نظر داشته باشید، نوشتن SOP مهمترین عامل در پروسه پذیرش تحصیلی شماست.
مرحله اول در نوشتن SOP برای پذیرش PHD و مستر (پاراگراف اول)
در اولین مرحله شما باید بخشی از کودکی و یا دوران قبل دانشگاه خود را به عنوان زمانی برای الهام گرفتن خط فکری خود بنویسید. مثلا شما میخواهید در رشته معماری ادامه تحصیل دهید. چه اتفاقی افتاده است که شما به معماری علاقمند شده اید؟ مثلا شغل پدرتان هم همین بوده است؟یا در دوران کودکی علاقه ای به ساختن ماکت با گل و خمیر بازی داشته اید؟ یا مادرتان مجسمه های مقوایی می ساخته است؟ این می شود شروعی برای اینکه بگویید علاقه شما از کجا شکل گرفته است.
چگونه یک sop خوب بنویسیم؟ راهنمای نوشتن sop انگیزه نامه برای گرفتن پذیرش تحصیلی
مثال دیگری در نوشتن SOP برای رشته مهندسی مکانیک سیالات یا رشته مهندسی برق مینویسیم. مثلا در رشته مهندسی برق، امکان داره شما اشاره کنید که در کودکی همیشه به دنبال این بوده اید که چگونه برق از داخل رشته های سیم انتقال پیدا می کرده است. یا اینکه همیشه پدرتان را موقع تعمیر لوازم الکترونیک می دیده اید. این می تواند بخش اول SOP شما را تشکیل دهید.
مرحله دوم یا پاراگراف دوم و سوم نوشتن SOP
در این دو پاراگراف شما باید دستاورد های دوران آکادمیک خود را مطرح کنید. مثلا زمانی که در لیسانس بوده اید یا فوق لیسانس بوده اید چه اتفاقاتی برای شما افتاده است. یا چه دستاوردهای آکادمیکی داشته اید. یک نکته مهم این هست که وقتی دستاوردهای آکادمیک خود را می نویسید باید دقت کنید که در دو پاراگراف بعدی، شما دلیل علاقه خود را برای تحصیل در دانشگاه مقصد بر اساس همین دو پاراگرف اعلام می کنید.
دستاورد های آکادمیک و دانشگاهی در نوشتن SOP
اگر در دوره تحصیل و رشته تحصیلی خود، به اختراعی دست پیدا کردید، یا حین تحصیل به بخش خاصی از رشته تحصیلی خود علاقمند شده اید در اینجا مطرح کنید تا در پارگراف چهارم بتوانید دلیلی باشد بر تحصیل در آن program خاص دانشگاهی. مثلا شما در طول دانشگاه مقالات ISI داده اید که موضوعات خاصی دارد.
خیلی کوتاه اشاره کنید که دو مقاله ISI دارید اما نکته اصلی این هست که چرا روی این موضوعات کار کردید. و در کنار جواب چرا، جواب اینکه نتیجه مقاله و تحقیق شما چه بوده است.
پس دقت کنید که پاراگراف دوم و سوم شما، یا اصطلاحا سکشن دوم SOPشما باید به این بپردازد که چه دستاوردهای آکادمیکی تا امروز داشته اید و خیلی خلاصه به جذاب ترین آن اشاره کنید. البته از فعالیت هایی که به عنوان دانشجو هم در این دوران داشتید، غافل نشوید. و آن ها را هم بازگو کنید.
بخش سوم SOP و پاراگراف چهارم انگیزه نامه
وقتی به پاراگراف چهارم SOP میرسید، شما باید بگویید هدف از تحصیل در مقطع و دانشگاه مورد نظر چیست. این پاراگراف مهمی است. مثلا می خواهید مستر معماری بخوانید، یا دکترا phdمهندسی مکانیک. در این حالت باید بگویید چرا این دانشگاه را انتخاب کرده اید و چرا میخواهید اصلا دکترای مکانیک بگیرید. این نکته مهمی است. پیشنهاد ما به شما این هست که به جای جملات کلیشه ای مثل اینکه میخواهم دانشم را افزایش دهم یا با علم روز آشنا شوم، بگویید میخواهید در دانشگاه مقصد چکار کنید؟
بگویید چه پروژه هایی دارید، وقتی وارد دانشگاه مقصد شدید، میخواهید چه فعالیت هایی را انجام دهید و در واقع ارزش افزوده شما برای دانشگاه چیست. این پاراگراف چهارم مهمترین بخش در نوشتن sop است.
آخرین پاراگراف و مرحله در SOP
در این مرحله بگویید از کار کردن با کدام استاد لذت می برید یا کدام استاد کانسپت ذهنی برابری با شما دارد. همچنین بگویید امیدوارید که بتوانید دانشجوی خوبی در آن دانشگاه باشید. در واقع فقط یک سری از جملات با احترام و انگیزشی بنویسید. پاراگراف پنجم فقط یک جور تشکر و خاتمه هست و ارزش چندانی ندارد.
اگر میخواهید برای هر رشته و مقطعی با خیال راحت برای شما SOP بنویسیم و یا یک Sop نوشته اید و میخواهید ویرایش کنیم، کافی است با ما تماس بگیرید. شماره ۲۴ ساعته ما: ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲
دوستان و عزیزانی که برای وقت مصاحبه نیاز به رفتن به سفارت آمریکا در عمان را دارند، در جریان هستید که پرداخت هزینه سفارت را فقط باید از داخل عمان پرداخت کرد. و شما امکان پرداخت این هزینه را از کشورهای اروپایی و آمریکایی ندارید. برای همین شرکت رویداد هنر این امکان را به شما می دهد که همین الان هزینه این MRV FEE سفارت آمریکا در عمان را برای شما پرداخت کند.
فقط کافی است در هر لحظه از شبانه روز از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲ با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام خود را بنویسید تا بلافاصله هزینه MRV FEE عمان را برای شما پرداخت کنیم.
برای سفر به عمان و سفارت آمریکا آیا نیاز به ویزا هست؟
در صورتی که بخواهید طی یک سفر ۱۰ روزه به عمان بروید، خیر نیازی به ویزا ندارید. و می توانید بدون ویزا به مسقط بروید. اما اگر بخواهید بیش از ۱۰ روز در عمان بمانید و گردش کنید، شما نیاز به گرفتن ویزا از وزارت امور خارجه عمان را خواهید داشت. در عمان برای اینکه بتوانید از خدمات کامل ما مثل ترانسفر فرودگاهی، و ترانسفر به سفارت استفاده می کنید، می توانید پس از گرفتن وقت سفارت با ما گفتگو کنید.
نزدیکترین وقت خالی در سفارت آمریکا در عمان
نزدیکترین وقت خالی که می توانید برای مصاحبه در سفارت آمریکا در عمان از طریق شرکت ما دریافت کنید، مربوط به حداقل یک هفته آینده هست. منتها باید دقت کنید، در زمانی که ما وقت برای شما میگیریم،ما به صورت حضوری در سفارت عمان برای شما وقت میگیریم. این بدان معناست که تقویم وبسایت سفارت با تقویم حضوری در عمان کاملا متفاوت است.
در واقع بسیاری از روزهایی که در تقویم وبسایت سفارت آمریکا در عمان پر و شلوغ نشان داده می شود، در تقویم سفارت عمان به صورت حضوری، کاملا آزاد و قابل انتخاب است.
شماره تماس ما: ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲
پرداخت هزینه سفارت آمریکا در عمان – پرداخت mrv fee عمان
طراحی و ساخت پورتفولیو با کیفیت و متناسب با بودجه شما. آیا به دنبال یک پورتفولیو حرفهای برای نمایش کارهای خود هستید؟ طراحی پورتفولیو معماری عکاسی نقاشی عمران و کلیه رشته های هنری، ابزاری قدرتمند برای معرفی تواناییها و انجامهای شماست. اما انتخاب یک خدمت حرفهای و با کیفیت برای طراحی پورتفولیو بسیار مهم است. ما در کمترین زمان ممکن و ارزان ترین قیمت سفارش ساخت پورتفولیو شما را انجام می دهیم. همچنین اگر عجله دارید می توانید پورتفولیو های آماده خرید کنید. برای خرید پورتفولیو آماده و ویرایش بر اساس روزمه شما با ما تماس بگیرید.
قیمت انجام پورتفولیو معماری و هنری
در تعیین هزینه پورتفولیو، بسیاری از عوامل در نظر گرفته میشوند. هزینه طراحی پورتفولیو هر صفحه در حالت 48 ساعته 160 هزار تومان و در حالت عادی 207 هزار تومان است. اما توجه داشته باشید که در هر صفحه ممکن است 4 یا 5 عکس جذاب از کارهای شما جایگذاری شود که با این حساب فقط هزینه یک صفحه محاسبه میشود.
شما میتوانید پورتفولیو خود را با زمان تحویل حداکثر 48 ساعته دریافت کنید. این امکان به شما اجازه میدهد تا با سرعت و کیفیت بالا به نمایش کارهای خود بپردازید.
طراحی پورتفولیو آنلاین و روی دامین شخصی
اگر به دنبال یک پورتفولیو آنلاین هستید، ما این امکان را نیز برای شما فراهم کردهایم. میتوانید پورتفولیوی آنلاین روی سایت شما یا روی یک دامین شخصی ایجاد کنید. همچنین، امکان ساخت پورتفولیو به صورت فایل PDF نیز وجود دارد.
پورتفولیو معماری و هنری شما
ما در طراحی پورتفولیو برای رشتههای هنری، معماری، عمران، نقاشی و عکاسی تخصص داریم. هر پورتفولیویی که توسط تیم ما طراحی میشود، به شما این امکان را میدهد که انجامها و انتخابهای شما را با افتخار نمایش دهید.
***. در جهت حفظ حقوق مادی و معنوی شرکت تنها یک پروژه از داخل هر مجموعه پورتفولیو در داخل نمونه های به اشتراک گذاشته شده است.
***. در جهت حفظ حقوق مادی و معنوی شرکت تنها یک پروژه از داخل هر مجموعه پورتفولیو در داخل نمونه های به اشتراک گذاشته شده است. شماره تماس 24 ساعته سفارش پورتفولیو: 09120891902
چند روز طول میکشد تا پورتفولیو آماده شود؟
زمان تحویل پورتفولیو به شما بستگی به میزان پیچیدگی پروژه دارد. ما تلاش میکنیم تا پورتفولیو شما در کمترین زمان ممکن آماده شود. با ما تماس بگیرید تا زمان تحویل را تعیین کنیم. شماره تماس مشاوره و سفارش ساخت پورتفولیو: 09120891902
خرید پورتفولیو آماده یا سفارشی
آیا میخواهید پورتفولیوی آماده را خریداری کنید یا پورتفولیوی شخصیسازی شده برای خود سفارش دهید؟ با تیم ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه برای نیازهای شما را مشاوره کنیم. کافی است در 24 ساعت شبانه روز با شماره 09120891902 تماس بگیرید و یا sms بدین و یا در واتساپ پیام بدین.
اگر دیپلم دارید، لیسانس دارید، فوق لیسانس دارید و یا حتی دکتر دارید و میخواهید از آمریکا پذیرش تحصیلی بگیرین باید تمام مراحل زیر را پیش ببرید. با این تفاوت که در برخی از سطوح اطلاعات و منابع جدیدتری لازم هست که می توانید در بخش کامنت ها از ما بپرسید و یا با پشتیبانی واتساپ ما در ارتباط باشید. در همین رابطه اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط سنی تحصیل در آمریکا، سوالات شما در رابطه با گپ تحصیلی آمریکا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا و شرایط را نوشته ایم.
ویدیو مهاجرت به آمریکا – قسمت دوم
خدمات پذیرش تحصیلی از آمریکا و کانادا
هزینه به تومان
پیش پرداخت انجام کلیه مراحل اخذ پذیرش تحصیلی: صفر تا صد کامل، بدون کوچکترین کاری از طرف شما. تنها موردی که نیاز هست شما انجام دهید، دادن امتحان زبان انگلیسی دولینگو و یا آیلتس می باشد
پیش پرداخت 6 میلیون تومان
پرداخت نهایی: در صورتی که پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه با شرایط فول فاند انجام شود:
پرداخت نهایی پس از پذیرش فول فاند: 25 میلیون تومان
پرداخت نهایی سلف فاند و یا Assistantship
پرداخت نهایی بدون فاند: 15 میلیون تومان
هزینه های پرداخت نهایی فقط برای اخذ پذیرش از یک دانشگاه می باشد. در صورتی که پذیرش دوم و به بعد، از دانشگاه های دیگر گرفته شود، بابت دریافت اطلاعات هر پذیرش جدید، هزینه روبرو دریافت می شود:
پذیرش فول فاند: 9 میلیون تومان پذیرش سلف فاند: 5 میلیون تومان
پکیج مشاوره و پشتیبانی رایگان: 09120891902 به صورت 24 ساعته شبانه روز در واتساپ و تماس تلفنی
رایگان
هزینه های اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا و کانادا
شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا
ابتدا در مورد گپ تحصیلی صحبت میکنیم. گپ تحصیلی یعنی فاصله زمانی شما با آخرین مدرک تحصیلی که اخذ کرده اید. تقریبا هیچ اهمیتی ندارد اگر شما شاغل باشید. تاکید میکنیم اگر مدارک و روزمه شاغل بودن خود را ارائه دهید، دانشگاه این موضوع را کاملا نادیده می گیرد.
شرایط سنی تحصیل در آمریکا
نیز یکی از پارامترهای مهم برای گرفتن پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به آمریکاست. برای دوستانی که دیپلم دارند و از زمان کنکور و قبل از آن قصد گرفتن پذیرش تحصیلی دارند، خب خیلی ساده است. شما هیچ مشکلی ندارین. اما مثلا اگر شما 40 سال دارین و میخواهید فوق لیسانس بگیرین، این موضوع تقریبا نشد هست. و اصولا با فاند روبرو نیست و حتی در مسئله گرفتن ویزا هم خیلی اذیت خواهید شد. اما به طول اصولی از 16 سال تا 36 سال برای تمامی مقاطع به غیر از دکترای تخصصی پزشکی فرصت عالی برای اخذ پذیرش تحصیلی است.
مشاوره 24 ساعته و انجام صفر تا صد پذیرش تحصیلی از آمریکا: 09120891902 – تماس تلفنی و واتساپ
حداقل معدل برای تحصیل در آمریکا
حداقل معدل برای تحصیل در آمریکا کمی پیچیده است. هر دانشگاه از شما GPA مخصوصی قبول میکند. GPA به معنای معدل شما از 4 در آمریکا بر اساس ضرایب دروسی شماست. برای محاسبه GPA خود براساس قوانین تحصیلی آمریکا کافی است در تلگرام به ما پیام دهید.
بین تمامی دانشگاه های آمریکا میانگین GPA بیش از 2.3 تعیین شده و بعضی ها بیش از 1.7. اگر بخواهیم تبدیل کنیم چیزی بین معدل بالای 16.5 و یا بیش از 12 در قوانین ایران تعیین شده است. اما باز هم تاکید میکنیم چون GPA قوانین خود را دارد حتما باید GPA را براساس معیار های آمریکا محاسبه کنید.
مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا
برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا سه گزینه مطرح هست: اگر رشته های مهندسی و هنری و پزشکی هستین شما سه گزینه امتحان زبان دارین. امتحان زبان آیلتس iELTS و امتحان زبان تافل TOEFL و امتحان دولینگو Duolingo.
البته باید توجه کنید که دانشگاه مورد نظر شما چه دانشگاه هایی است. بعضی از دانشگاه ها هر سه امتحان را قبول دارند. حتی بعضی از دانشگاه ها از شما مدرک زبان را در لحظه پر کردن اپلیکیشن از شما نمیخواهند. اما باید حتما از این موضوع مطمئن شوید و با دانشگاه مکاتبه کرده باشید.
نکته بعدی حداقل نمره قبولی در این آزمون هاست. دانشگاه های رنک بالا، که رتبه بالای 200 دارند، عمومان نمره تافل 105 به بالا، آیلتس 7 به بالا و دولینگو 130 قبول دارند. همچنین در بعضی از دانشگاه ها نیاز به نمره GRE هم هست.
و دانشگاه های دیگر آمریکا تافل 100، آیلتس 7 و دولینگو 105 را نیز قبول دارند.
در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید زیر این پست کامنت بنویسید.
توجه کنید هزینه ربات پس از بررسی اطلاعات شما در فرم زیر مشخص می شود. با توجه به اینکه میزان کارکرد ربات متفاوت خواهد بود و هر سفارت میزان نیاز خود را جهت چک کردن روبات دارد، هزینه تعیین می شود. همچنین در شرایط بحران و نزدیک بودن تاریخ مدنظر شما نیز هزینه بالاتر خواهد بود.
اما به طور میانگین هزینه ربات وقت سفارت آمریکا توسط تیم ما بین 350 هزار تومان تا یک میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.
اگر به عنوان یک دانشجوی ایرانی جواب پذیرش دانشگاه شما آمده، گام بعدی برای رفتن به آمریکا، گرفتن ویزا تحصیلی است. برای گرفتن ویزا باید ابتدا از یکی از سفارت های آمریکا وقت بگیرید. وقت سفارت آمریکا در دوبی، وقت سفارت آمریکا در ترکیه و وقت سفارت آمریکا در ارمنستان و عمان از تخصص های ماست. وقت گرفتن از این سفارت ها کار مشکلی است و هم نیاز به پرداخت دلاری به مبلغ 180 دلار آمریکا دارد. هم باید برنامه ریزی زمان بندی داشته باشید. همچنین شما باید فرمی به نام DS160 و یا DS 2019 هم پر کنید. ما برای گرفتن وقت سفارت آمریکا به شما مشاوره کامل و راهنمای گام به گام ارائه می کنیم که به صورت24 ساعته پشتیبانی میکنیم.
تیم مشاوره آنلاین گیت، به صورت 24 ساعته هم از طریق واتساپ و هم تماس تلفنی آماده ارائه مشاوره و گرفتن وقت و پرداخت هزینه های سفارت شماست. شماره تماس 24 ساعته ما: 09120891902 می باشد. برای همین، اگر الان دچار استرس و نگرانی در گرفتن وقت شده اید و یا وقت خالی پیدا نمی کنید کافی است با ما تماس بگیرید.
پرداخت هزینه MRV FEE سفارت آمریکا
هزینه MRV FEE یک هزینه بسیار مهم در گرفتن ویزای تحصیلی از آمریکاست. در واقع MRV FEE هزینه ویزای تحصیلی شماست که باید به دولت آمریکا پرداخت کنید. این MRV FEE برای یک شماره SEVIS ID اعتبار دارد و اعتبار آن یک سال هست. یعنی اگر در طول یک سال به هر سفارتی مراجعه کنید و یا تغییر رشته دهید، با همین یک بار پرداخت می توانید به سفارت ها مراجعه کنید.
تیم آنلاین گیت، برای شما هزینه MRV FEE شما را به راحتی پرداخت می کند. توجه کنید که از زمانی که MRV FEE پرداخت می شود، تقریبا 48 ساعت کاری پس از آن، گواهی MRV FEE شما ثبت می شود و داخل اداره مهاجرت آمریکا ثبت می شود.
نحوه پر کردن فرم DS160 و مشاوره برای سوالات سفارت آمریکا
توجه کنید شما باید حداقل 48 ساعت قبل از روز مصاحبه خود در سفارت آمریکا، فرم DS160 را پر کنید. این فرم برای گرفتن ویزاهای دانشجویی نوع F1 و F2 می باشد. این که چگونه این فرم را باز کنید و پر کنید جزئی از تخصص ماست که کافی است با شماره 09120891902 در واتساپ و یا تلگرام و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید. ما مشاوره های تخصصی برای پرکردن این فرم مهم در سفارت آمریکا به شما ارائه می کنیم.
در سفارت آمریکا در هر شهری، مثل دوبی، آنکارا ترکیه، ایروان ارمنستان و حتی دوحه قطر، برای ویزای تحصیلی F سوالات مشخصی از شما می پرسند. همچنین مدارک خاصی از شما طلب می کنند. برای اینکه بدانید چه مدارکی باید به همراه داشته باشید و برای پاسخ دادن به این سوالات آماده باشید، کافی است همین الان نوبت مشاوره خود را رزرو کنید.
پرداخت هزینه سفارت آمریکا در دوبی، آنکارا، ایروان
برای پرداخت هزینه سفارت کافی است یکی از مراحل زیر را انتخاب کنید و سپس از طریق فرم زیر به ما اطلاع دهید یا با شماره 09120891902 در واتساپ و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.
مرحله اول: ابتدا وارد سایت سفارت مربوطه شوید، اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و به مرحله آخر یعنی پرداخت هزینه وقت سفارت برسید، سپس از ما بخواهید که پرداخت کنیم.
مرحله دوم: نیاز به مشاوره وقت دارید، و پس از مشورت با ما در رابطه با انتخاب صحیح سفارت مورد نظر، ما تمام مراحل از قبیل تشکیل پرونده، پرداخت هزینه و پرداخت MRV FEE را برای شما انجام می دهیم.
سوالات پرتکرار در رابطه با سفارت آمریکا و ویزای تحصیلی
چه مدارکی برای روز مصاحبه در سفارت آمریکا باید آماده کنم؟
شما باید 7 مدرک اصلی در روز سفارت با خود همراه داشته باشید، این مدارک شامل: Study plan، نامه پذیرش، متن SOP، روزمه استاد، رزومه خودتان و بسته به شغل 2 مدرک دیگر لازم دارید. علاوه بر مدارک وقت سفارت و پرداخت ها
گرفتن وقت از سفارت دوبی آمریکا چقدر زمان می برد؟
تقویم سفارت آمریکا در دوبی عموما بین 25 روز تا 45 روز به شما وقت خالی جهت مصاحبه می دهد. البته این مخصوص ویزاهای تحصیلی است. افرادی که نیاز به ویزای توریستی دارند عموما زمان بیشتری می برد.
آیا سفارت آمریکا در ترکیه وقت خالی دارد؟ اولین وقت خالی سفارت آمریکا در آنکارا چه زمانی است؟
اگر همین امروز تصمیم به گرفتن وقت از سفارت آمریکا در ترکیه داشته باشید، اولین وقت خالی حداقل سه ماه آینده است. اما ما می توانیم به وسیله رباتی که برای گرفتن وقت خالی سفارت داریم، برای حداکثر 40 روز آینده برای شما وقت بگیریم.
از بین سفارت های دوبی، ترکیه و ارمنستان، کدام سفارت شانس بیشتری برای گرفتن ویزا دارد؟
از بین این سفارت های دبی، آنکارا ترکیه و ایروان ارمنستان، شانس گرفتن ویزا تحصیلی از سفارت ارمنستان خیلی بیشتر است، اما میزان قبولی شما در گرفتن ویزا بستگی به میزان آمادگی شما برای روز مصاحبه و سوالات آفیسر هست. همچنین نحوه پر کردن فرم ds160 نیز بسیار مهم است.
دوره آموزشی هوش مصنوعی، تحت نظارت مدرس ماهر پدرام بهاآبادی، به صورت حضوری در اصفهان و به صورت آنلاین برای سراسر ایران برگزار می شود. در این دوره های آموزشی جذاب، مشتمل بر مبانی هوش مصنوعی، تصویر، ویدیو، موسیقی، صدا و متن، شرکت کنندگان با تکنولوژیهای برجسته و روشهای نوین این حوزه آشنا می شوند.
یکی از مباحث مهم در این دوره آموزشی، استفاده بهینه و کامل از ChatGPT است. ChatGPT یکی از پیشرفتهترین مدلهای پردازش زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت گسترده در برنامههای چت رباتیکی، پاسخدهی به سوالات، و تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره، شرکت کنندگان نحوه استفاده از ChatGPT را به طور جامع فرا خواهند گرفت و با قابلیتها و محدودیتهای آن آشنا خواهند شد.
ثبت نام دوره هوش مصنوعی chatgpt
برای ثبت نام در دوره آموزشی هوش مصنوعی و ChatGPT، کافیست به شماره 09120891902 پیامک یا پیام واتساپ ارسال کنید. همچنین، می توانید از طریق ایمیل pedram.baha@gmail.com نیز با ما در ارتباط باشید. در صورت تمایل به یادگیری و کسب دانش در حوزه هوش مصنوعی، این دوره فرصتی مناسب است تا مهارتها و توانمندیهای شما را در این زمینه تقویت نماید.
با شرکت در این دوره آموزشی، شما قادر خواهید بود تا بهترین عملکرد را از هوش مصنوعی خود بخواهید و در طراحی و توسعه سیستمهای هوشمند و ابزارهای برتر از این تکنولوژی بهره ببرید. پس از اتمام دوره، شما به دارنده یک گواهینامه حرفهای در زمینه هوش مصنوعی خواهید شد.
با ثبت نام در دوره آموزشی هوش مصنوعی و ChatGPT، دسترسی به دانش جدید را تجربه کنید و راهی برای پیشرفت و توسعه شخصی خود در زمینه این فناوری روزافزون فراهم سازید.
طراحی پورتفولیو و رزومه برای مهاجرت به کشورهای دیگر بسیار مهم است. طراحی پورتفولیو باعث می شود افراد بتوانند نمونه کارهای خود را به صورت شفاف و روشن به نمایش بگذارند. همچنین، رزومه نیز به عنوان یک سند مهم برای معرفی خود به اشخاص مختلف به ویژه در اپلای دانشگاه و سفارت بسیار مهم است. در این مطلب به بررسی چگونگی طراحی پورتفولیو و رزومه برای مهاجرت به کانادا و آمریکا خواهیم پرداخت.
شماره تماس و ایمیل جهت تحویل سریع: 09120891902 | eventart.ir@gmail.com
ابتدا به بررسی طراحی پورتفولیو برای سفارت می پردازیم. برای طراحی پورتفولیو برای سفارت باید از نمونه کارهای خود استفاده کنید. این نمونه کارها باید در زمینه ای باشند که به سفارت مربوط می شود. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال مهاجرت به کانادا هستید و تخصص شما در زمینه معماری است، باید نمونه کارهایی در زمینه معماری را به نمایش بگذارید. همچنین، باید به نمایش گذاشتن نمونه کارهایی که نشان دهنده مهارت های فنی شما استفاده کنید.
در طراحی پورتفولیو هنری نیز باید به نمایش گذاشتن نمونه کارهای خود بپردازید. در اینجا نمونه کارهای خود را بر اساس نوع هنری که در آن فعالیت می کنید به نمایش بگذارید. بهتر است از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید و از جمله توضیحاتی برای هر تصویر در نظر بگیرید که بتوانید ایده های خود را بهتر به نمایش بگذارید.
طراحی پورتفولیو معماری
در مورد طراحی پورتفولیو معماری نیز باید به نمایش گذاشتن نمونه کارهایی که شامل تخصص معماری شما است، تمرکز کند. در اینجا می توانید طرح هایی را نمایش دهید که نشان دهنده توانایی های طراحی و اجرای پروژه های معماری شما هستند. همچنین، می توانید به بررسی تجربیات خود در زمینه معماری پرداخته و نمونه کارهایی از پروژه هایی که قبلاً انجام داده اید، به نمایش بگذارید.
در مورد طراحی رزومه برای اپلای دانشگاه نیز باید به نکات مهمی توجه کرد. رزومه باید شامل اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و مهارت های شما باشد. باید به دقت به بررسی نیازهای دانشگاه مورد نظرتان پرداخته و برای هر یک از این نیازها اطلاعات لازم را در رزومه قرار دهید. همچنین، برای افزایش جذابیت رزومه خود، می توانید از قالب های زیبا و جذاب استفاده کنید.
در مورد طراحی رزومه برای سفارت آمریکا نیز باید به نکات مهمی توجه کرد. این نوع رزومه باید شامل اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری، مهارت ها و همچنین اطلاعات مربوط به مهاجرت شما به آمریکا باشد. باید به دقت به بررسی نیازهای سفارت آمریکا پرداخته و برای هر یک از این نیازها اطلاعات لازم را در رزومه قرار دهید. همچنین، برای افزایش جذابیت رزومه خود، می توانید از قالب های زیبا و جذاب استفاده کنید.
چگونه یک پورتفولیو هنری طراحی کنیم؟
برای طراحی پورتفولیو هنری، باید به نمایش گذاشتن آثار هنری خود با تمرکز بر روی توانایی های هنری و نوآوری های خلاقانه خود توجه کنید. برای این کار، می توانید تصاویر از آثار خود را به همراه توضیحاتی درباره هر کدام، از جمله تکنیک های استفاده شده و زمینه های مورد استفاده در نقاشی، نمایش دهید. همچنین، به نمایش گذاشتن آثار خود در نمایشگاه ها و فضاهای هنری اشاره کرده و لینک به صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی را نیز در پورتفولیو خود قرار دهید.
در نهایت، برای طراحی پورتفولیو برای سفارت کانادا باید به نیازهای این سفارت توجه کنید. این نوع پورتفولیو باید شامل اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و همچنین مدارک و اطلاعات مربوط به مهاجرت شما به کانادا باشد. باید به دقت به بررسی نیازهای سفارت کانادا پرداخته و برای هر یک از این نیازها اطلاعات لازم را در پورتفولیو خود قرار دهید. همچنین، برای افزایش جذابیت پورتفولیو خود، می توانید از قالب های زیبا و جذاب استفاده کنید و به بررسی مهارت های خود در زبان انگلیسی نیز توجه کنید.
در کل، طراحی پورتفولیو و رزومه برای هر موضوعی بستگی به نیازها و خصوصیات آن دارد و برای به دست آوردن نتایج مطلوب، لازم است به دقت به بررسی این نیازها و رعایت آنها در طراحی پورتفولیو و رزومه خود پرداخته و از قالب های مناسب و جذاب استفاده کنید. همچنین، می توانید با استفاده از تکنولوژی های جدید، پورتفولیو و رزومه خود را به صورت دیجیتالی طراحی کنید و از ابزارهای مختلف برای افزایش جذابیت آنها استفاده کنید.
در نهایت، برای طراحی یک پورتفولیو یا رزومه موفق، لازم است به خلاقیت و نوآوری خود اعتماد کنید و همچنین به دقت به نیازهای هر موضوعی پرداخته و از ابزارهای مناسب برای طراحی استفاده کنید.
یکی از افتخارات ما برگزاری جشنواره های اسلامی و سازمانی برای ارگان های مختلف کشور بوده است. بنابراین در زمینه برگزاری این رویدادها که باید با پروتکل های حکومتی و نظام در تناسب باشد، جزء تخصص ما می باشد. از جمله نمونه برای این جشنواره ها می تواند برگزاری جشنواره برای یادبود حاج قاسم سلیمانی باشد، جشنواره پیرغلامان و آستان قدس باشد.
مدیریت برگزاری جشنواره های اسلامی
برای برگزاری جشنواره های اسلامی، نیاز است ابتدا پروتکل اینگونه مراسم ها را بدانید. یک رویداد با رویکرد سازمانی و اسلامی، ابتدا نیاز به پروتکل های اجرایی توسط سازمان دارد. مثلا اگر وزارت خانه نیرو اقدام به برگزاری یک رویداد کند، پروتکل های اجرایی با برنامه ای که سازمان تبلیغات اسلامی بخواهد برگزار کند متفاوت است.
در یک برنامه وزرات خانه ای، پذیرایی در حضور وزیر متفاوت است تا در حضور مداحان اهل بیت. این ها نکات بسیار مهمی است. خواندن نماز جماعت در بین مداحان نوعی شکوه و عظمت دارد که شما در بین کارمندان وزارت خانه ها به شکل دیگری است.
یک رویداد سازمانی با رویکرد پروتکل های جمهوری اسلامی ایران
رویدادهای سازمانی که در کشور برگزار می شوند پروتکل تشریفاتی خود را دارند:
حتما باید سه عدد پرچم روی استیج حضور داشته باشد.
در صورتی که از کشورهای دوست و همسایه، مهمانی وجود دارد، به همراه پرچم روی میز جلوی مهمان قرار گرفته باشد.
حتما پذیرایی چای به عنوان نوشیدنی ملی، و شیرینی و یا کیک وجود داشته باشد.
وجود قند بسته بندی الزامی است.
قرائت قرآن مجید الزامی است.
پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
نام بردن از اشخاص با سمت دولتی شان اجباری است.
پوشش کت و شلوار برای تمامی کارمندان رسمی دولت مورد نظر است.
ارائه پک کاغذ و خودکار مورد نظر است.
حضور مجری روی استیج تا زمان آمدن مهمان و سخنران الزامی است.
دهه 60ی ها آنچه هیچ وقت از یاد نمی برند، نمایش های خنده حمید ماهی صفت است. شخصی خوش خنده، خوش چهره و آگاه به لهجه های مختلف. در صورتی که بخواهید ماهی صفت را برای حضور در رویداد خود دعوت کنید، کافی است با شماره تماس 09120891902 تماس بگیرید.
اگر رویداد شما جشن، همایش، و یا سمینارهای غیر علمی است، یکی از مناسب ترین گزینه هایی که می توانید به رویداد خود دعوت کنید، حمید ماهی صفت است. قدرت کلام وی، بهره مندی از لهجه های مختلف و همراه داشتن موسیقی و کیبوردیست از دیگر ویژگی های وی است. یکی از نکات کلیدی در انتخاب ماهی صفت، اجرای موسیقی با صدای خوانندگان دیگر می باشد.
مشاوره های رویداد هنر پارسیان در انتخاب استندآپ کمدی ماهی صفت و ریوندی
در انتخاب استندآپ کمدی دقت کنید: شما شخصی را به عنوان کمدین دعوت می کنید که مناسب با سن مخاطبانتان صحبت کند، نه اینکه صرفا یک سری جوک ها یا داستان های خنده دار بگوید.
بین حسن ریوندی و ماهی صفت تفاوت های فراوانی هست. کافی است با ما تماس بگیرید و از ما بپرسید تا درست ترین پیشنهاد را به شما بگوییم.
استندآپ کمدی وظیفه تغییر جو سالن و مخاطبان را برعهده دارد نه گذشت زمان. بنابراین اگر سخنرانان شما جو سنگینی را ایجاد می کنند، توجه کنید که متناسب با زمانی که دارید و نوع مخاطبان، یک کمدین انتخاب کنید.
شومن با کمدین متفاوت است. رضا رشیدپور یا حامد آهنگی یک شومن هستند. زمانی که شما شومن دارید به هیچ وجه یک کمدین به برنامه خود دعوت نکنید.
شماره تماس حمید ماهی صفت | راه های ارتباطی با حمید ماهی صفت 09120891902
ریوندی مرد شوخ طبعی که همگان به دنبال دیدار حضوری او در رویدادهای خود هستند. اما اشتباه بزرگی می کنند! حسن ریوندی یکی از کمدین من های ایرانی هست که با به روز بودن اطلاعات و جوک هایش طرفداران زیادی دارد. شماره تماس مدیر برنامه او 09120891902 هست که برای هماهنگی برای حضور او در همایش خود در هر شهری از ایران می توانید با آقای حسین توکلی هماهنگی کنید.
اما چرا شرکت رویداد هنر پارسیان، که برگزار کننده رویدادهای مختلفی در سراسر کشور است و با تمامی افراد مشهور در ارتباط است، حسن ریوندی را برای اجرا در همایش و رویداد شما معرفی نمی کند؟! ریوندی مرد کنسرت خنده یا اصطلاحا شومن است. یعنی اینکه اگر دو ساعت از زمان خود را در کنسرت خنده ریوندی صرف کنید، موفق بوده اید. اما، دعوت او برای استندآپ کمدی در همایش یا رویداد شما کار اشتباهی است.
یکی از وظایف ما دادن مشاوره در زمینه انتخاب افراد برای دعوت جهت حضور در همایش شماست. چه در بحث خوانندگان، چه در بحث مجری و استندآپ کمدی. به همین دلیل برای کسانی که می خواهند، استندآپ کمدی داشته باشند، حمیدرضا ماهی صفت را معرفی می کنیم.
مشخصات حسن ریوندی برای اجرا در جشن
اجرای آهنگ با تقلید از صدای خوانندگان زن
تعریف کردن جوک
برنامه شاد و خنده دار
حضور کیبوردیست و نوازنده ارگ
مدت زمان اجرا حداکثر 40 دقیقه
توانایی مدیریت صحنه و سالن
ضعف در ارتباط با هر قشر و کسب و کار و صنعت
شماره تماس مدیر برنامه: 09120891902
شماره تماس حسن ریوندی شماره مدیر برنامه حسن ریوندی
برای یک برنامه جشن شرکت، حسن ریوندی بهتر است یا حمید ماهی صفت؟
بر اساس تجربه ما در برگزاری رویدادها، حمید ماهی صفت تجربه بهتری در تعامل و ارتباط گیری با مخاطب دارد.
مدت زمان اجرای حسن ریوندی در همایش یا رویداد چقدر است؟
حسن ریوندی در برنامه هایی که به عنوان یک شومن دعوت می شود، حداکثر 40 دقیقه اجرا می کند. در حالی که حمید ماهی صفت، بیش از 50 دقیقه می تواند اجرا کند.
آرون افشار، جوان دهه 70ی با صدای بسیار ژوست، شاد و خندان. وی خواننده سبک پاپ می باشد که آماده اجرای کنسرت و همایش می باشد. شماره تماس جهت هماهنگی با آرون افشار 09120891902 که می توانید جهت دعوت او به مراسم و جشن ها و همایش ها خود با این شماره تماس بگیرید.
در صورتی که برای همایش یا رویداد خود نیاز به حضور آرون افشار دارید باید توجه کنید که دو ماه در سال در ایران حضور ندارد و می بایست حداقل 2 هفته قبل از تاریخ رویداد خود با ما هماهنگ کنید. مدیر برنامه او، برادران حاتم پور می باشند که همواره بهترین خوانندگان را برای اجرا در اختیار دارند.
شما برای اطلاع از دیگر خوانندگان می توانید بخش شماره تماس خوانندگان را مطالعه کنید.
شماره تماس آرون افشار | شماره مدیر برنامه آرون افشار
در صورتی که در انتخاب خواننده مناسب برای اجرای خود با بودجه تعیین شده خود، به مشکل برخورده اید، کافی است با ما مشورت کنید. ما خوانندگان را بر اساس بودجه شما و مناسب با کیفیت و نوع کسب و کار به شما معرفی می کنیم.
آیا هزینه اجرای آرون در شهرستان کمتر از تهران می باشد؟
خیر، هزینه اجرای آرون افشار در تهران و شهرستان تفاوتی نمی کند.
برای اجرای کنسرت آرون افشار باید چگونه هماهنگ کنیم؟
کافی است در هر لحظه از شبانه روز با شماره 09120891902 تماس بگیرید.
هزینه صدابرداری و حمل و نقل جدای هزینه خواننده می باشد؟
بله، شما باید هزینه صدابردار و حمل و نقل را جداگانه پرداخت کنید.
مصطفی راغب خواننده مطرح این روزهای کشور، آماده اجرای ارگانی با تهیه کنندگی آقای حسین زادگان هست. برای تماس و هماهنگی مصطفی راغب برای اجرا در برنامه های ارگانی، جشن ها، کنسرت ها و همایش ها کافی است با شماره 09120891902 در هر لحظه از شبانه روز تماس بگیرید.
شماره تماس مصطفی راغب و تماس با مدیر برنامه و هماهنگی برای اجرا
چگونه با خواننده راغب برای اجرا هماهنگ کنیم و تماس بگیریم؟
برای تماس با مصطفی راغب با شماره تماس 09120891902 تماس بگیرید و رویداد خود را هماهنگ کنید. شرکت رویداد هنر پارسیان برگزار کننده همایش ها، رویدادها، سمینارهای علمی و غیر علمی و جشن ها و مراسم های شما در تمامی شهرهای ایران و سراسر ایران می باشد.
آیا راغب برای اجرای همایش مناسب است؟
بله، مصطفی راغب به جز جشن ها، مناسب اجرا در همایش ها، سمینارها و اجراهای رسمی و ارگانی می باشد.
بین راغب و گرشا رضایی هزینه کدام یک مناسب تر است؟
هزینه اجرای هر دو هنرمند یکسان است و تفاوتی برای اجرای ارگانی ندارد.
شماره تماس آقای مصطفی راغب خواننده را چگونه پیدا کنم؟
اگر برای دعوت از آقای راغب در رویداد و همایش خود و اجرای ایشان به دنبال شماره تماس مدیر برنامه ایشان هستید، کافی است با شماره تماس 09120891902 تماس بگیرید.
برای جشن سالانه شرکت، راغب بهتر است یا حمید هیراد؟
هزینه اجرایی این دو خواننده یکی است. اما در صورتی که برنامه شما مخاطب با میانگین سنی بالای 40 سال دارد، راغب بهتر عمل می کند. در صورتی که میانگین سنی شما 16 سال تا 20 سال هست، از حمید هیراد استفاده کنید.
برای دعوت از بهنام بانی و حضور وی در برنامه شما کافی است با شماره 09120891902 از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید. همچنین برای اینکه از هزینه اجرای بهنام بانی برای همایش و رویداد خود مطلع باشید، کافی است با ما تماس بگیرید. بهنام بانی یک خواننده پاپ می باشد که آهنگ های بسیار زیادی تا کنون منتشر کرده است.
برای هماهنگی با بهنام بانی باید توجه داشته باشید که سالن شما بیش از 300 نفر باشد و همچنین چیدمان صندلی های شما به صورت سینمایی باشد نه به صورت میزگرد.
مشخصات بهنام بانی برای اجرای ارگانی و رویداد
کلاس کاری برای اجرا: A
شرکت مدیر برنامه: A
اجرا در تمامی شهرهای ایران: اجرا می کند
تعداد آهنگ ها تاکنون: 38 آهنگ ثبت شده دارای مجوز وزارت ارشاد
برای اجرای ارگانی نیاز به مجوز اداره ارشاد و اماکن دارد.
توجه کنید که اگر در انتخاب خواننده برای اجرا در همایش خود به مشکل خورده اید، کافی است با ما تماس بگیرید تا به شما مشورت دهیم و شما را راهنمایی کنیم. شماره تماس ما 09120891902
آیا بهنام بانی موسیقی های شاد اجرا می کند؟
یکی از نگرانی های کارفرما های ما، نوع آهنگ هایی است که خوانندگان اجرا می کنند. اصولا خوانندگان پاپ نمی توانند فقط آثار شاد خود را اجرا کنند. دلیل این موضوع هم خستگی گوش مخاطب از نوع سازبندی این سبک موسیقی است. بنابراین حتما در بین تراک های خود از قطعات احساسی استفاده می کنند.
به جای بهنام بانی در بین خوانندگان سنتی و یا تلفیقی چه کسی را پیشنهاد می کنید؟
بامداد فلاحتی و علی زندوکیلی دو خواننده ای هستند که اگر در دسته خوانندگان تلفیقی به دنبال پیشنهادی برای حضور در رویداد و همایش خود دارید، ما این دو را به شما پیشنهاد می کنیم. شماره تماس با مدیر برنامه علی زندوکیلی و بامداد فلاحتی: 09120891902