Skip to main content

شرکت رویداد هنر پارسیان برگزار کننده رویداد همایش و سمینارهاست. ما در تمامی رویداد ها مثل جشن ها، همایش ها، سمینارهای علمی و غیر علمی، مراسم ها و کلیه تجمعات تشریفاتی و غیر تشریفاتی آماده ارائه سرویس هستیم. خدمات ما شامل:

1- خدمات صدابرداری و صدا بردار

2- خدمات نور پردازی، لیزر، فلاشر، نور های پروژکتوری روی صحنه

3- خدمات طراحی و ساخت استیج

4- خدمات تصویر برداری و دروبین و فیلمبرداری

5- خدمات تصویر تلویزیون شهری و Wall LED

6- کارگردانی، تهیه کنندگی و برنامه ریزی و کنداکتور برنامه

7- اخذ مجوز برگزاری رویداد

8- تولید محتوا و خدمات تولید کلیپ

9- نیروی انسانی، نیروی روابط عمومی، نیروی VIP، نیروی بادیگارد و حراست

کلیه خدمات برگزاری رویداد توسط شرکت رویداد هنر در تمامی شهرهای ایران برگزار می شود. در هر لحظه از شبانه روز کافی است از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره 09120891902 با ما در ارتباط باشید.

خدمات موسیقی، مجری و سلبریتی برای برگزاری رویداد

علاوه بر خدماتی که در ارتباط با کارگردانی و برگزاری رویداد نوشته شده، شرکت رویداد هنر پارسیان، خدمات اجرای موسیقی، دعوت از خواننده های مشهور، مجریان و بازیگران سلبریتی را نیز برای شما انجام می دهد.

در هر لحظه از شبانه روز کافی است با شماره 09120891902 تماس بگیرید تا برگزاری رویداد یا همایش خود را به ما بسپارید.

برای برگزاری یک رویداد چند روز قبل باید با شرکت رویداد هنر پارسیان هماهنگی انجام شود؟

حداقل 4 روز زمان لازم است تا بتوان تمامی زیرساخت ها و نیروی انسانی مورد نیاز یک رویداد را فراهم کرد. همچنین توجه داشته باشید، برای دعوت از خوانندگان، گروه های موسیقی و مجریان باید زودتر اقدام کنید تا زمان آنها پر نشود.

حدود هزینه خدمات برگزاری رویداد، برای یک رویداد 500 نفره با یک خواننده غیر سرشناس و مجری غیر سرشناس و استندآپ کمدین غیر سرشناس چقدر است؟

در صورتی که هزینه اجاره سالن را حذف کنیم، به دلیل آنکه هزینه اجاره سالن در هر شهر و با توجه به ظرفیت و موقعیت مکانی متفاوت می باشد، هزینه برگزاری یک رویداد 500 نفره بدون پذیرایی، فقط با امکانات اولیه نیروی انسان، و زیرساخت های فنی و برگزاری صفر تا صد بدون هیچ کمبودی حدودا 60 میلیون تومان می باشد.

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.