Skip to main content

شرکت آنلاین گیت آماده ارائه مستقیم خدمات مورد نیاز شما برای سفارت آمریکا است. این خدمات شامل گرفتن وقت سفارت آمریکا از کلیه سفارت های دوبی (دبی)، ایروان ارمنستان، آنکارا ترکیه و مسقط عمان و همچنین ابوظبی امارات است. همچنین در مورد مشاوره نحوه پر کردن فرم DS160 و سوالاتی که آفیسر در سفارت از شما می پرسد، می توانید از خدمات شرکت آنلاین گیت استفاده کنید. پرداخت هزینه سفارت آمریکا و ویزای تحصیلی MRV FEE نیز جزئی از خدمات مالی ما می باشد. استفاده از ربات وقت سفارت آمریکا برای نزدیک تر کردن زمان مصاحبه شما یکی از خدمات ویژه ما می باشد. پکیج مشاوره مصاحبه سفارت آمریکا شامل شبیه سازی کامل آنلاین با آفیسر می باشد.

ربات وقت سفارت آمریکا

برای گرفتن ربات وقت سفارت آمریکا کافی است پس از پر کردن فرم زیر، و پرداخت هزینه، در انتظار sms و یا ایمیل ما برای قطعی شدن وقت جدید و گرفته شدن وقت جدید از سفارت باشید. به توضیحات ما در مورد ربات وقت سفارت حتما دقت کنید:

  1. هزینه روبات وقت سفارت آمریکا طی دو مرحله پرداخت می شود: پیش پرداخت که هنگام پر کردن فرم زیر می باشد. و مرحله نهایی پرداخت که پس از اعلام وقت جدید از طرف شما پرداخت می شود.
  2. زمانی که درخواست ربات می کنید حتما توجه کنید که می بایست تمامی مدارک و وسایل سفر خود را برای رفتن به کشور مقصد آماده کنید. این بدان معناست، که هر لحظه ممکن است ربات برای 4 روز آینده یا دو هفته آینده وقت سفارت را برای شما نهایی کند. پس بهترین کار این است که شما تمامی ملزومات سفر و مدارک را آماده کنید تا به محض مشخص شدن زمان، به سفر بروید.
  3. زمانی که روبات وقت جدید برای شما می گیرد، این وقت می بایست زودتر از وقت از پیش تعیین شده شما باشد تا هزینه پرداخت نهایی از شما گرفته شود. زمانی که وقت جدید توسط روبات گرفته شد، و نهایی شد، در صورتی که بخواهید باز هم روبات روی پرونده شما کار کند و وقت جدیدتری بگیرد، می بایست 250 هزار تومان اضافی پرداخت نمایید.
  4. پشتیبانی 24 ساعته ما از طریق واتساپ، ایمیل و تلگرام در خدمت شماست. که هر لحظه هر سوال و مشکلی باشد، قابل حل می باشد: 09120891902 آنلاین گیت ویزا
  5. هزینه روبات پس از بررسی اطلاعاتی که در فرم پایین وارد میکنید بررسی می شود و به شما از طریق ایمیل و sms‌ اعلام می شود.

درخواست ربات وقت سفارت آمریکا

لطفا برای سفارش و فعالسازی ربات وقت سفارت آمریکا فرم زیر را پر کنید. حداکثر تا 40 دقیقه پس از بررسی اطلاعات شما، شماره کارت جهت پرداخت هزینه برای شما ارسال می شود.

مثلا: 12 آگوست 2023

مثلا: 12 جولای 2023

مثلا: 20 آپریل 2023

ربات وقت سفارت آمریکا
ربات وقت سفارت آمریکا

مشاوره سفارت آمریکا و شبیه ساز روز مصاحبه با آفیسر

احتمالا در مورد آمار ریجکتی افراد در سفارت آمریکا خیلی شنیده اید. یک دلیل خیلی ساده دارد. شما خود را برای سوالات آفیسر آماده نکرده اید. و وقتی به پاسخ آفیسر پاسخ درست نمی دهید، آفیسر برای صدور ویزا آمریکا به شما قانع نمی شود. حال راه حل خیلی ساده است. ما به شما مشاوره و پکیج آماده سازی قبل از روز مصاحبه می دهیم تا کامل آماده باشید. پکیج مشاوره ما به صورت زنده و مکالمه اینترنتی هست و کارشناسان ما هم به صورت 24 ساعته با شما به صورت کامل در تماس هستند و هم زمانی 2 نوبت برای شما شبیه ساز انگلیسی سفارت آمریکا را ایجاد می کنند.

هزینه مشاوره سفارت آمریکا در 3 پلن برای شما تعریف می شود:

پکیج مشاوره آمریکا پلن برنزی: فقط ماک شبیه ساز

هزینه این پکیج شبیه ساز 430 هزار تومان هست که طی 3 مرحله برای شما شبیه ساز سوالات آفیسر و مکالمات و رفع اشکال انجام می شود. مرحله اول: ارائه سوالات آفیسر و گفتگو در مورد نحوه پاسخگویی شما و پاسخ سوالات. دوم: شبیه ساز کامل و رفع اشکال. مرحله سوم: شبیه ساز انگلیسی نهایی یک روز قبل از مصاحبه در سفارت.

اگر نیاز به خدمات دانشگاهی خاصی دارید می توانید وارد لینک مربوط به آن شوید.

پکیج مشاوره مصاحبه سفارت آمریکا: پلن نقره ای: پشتیبانی تا روز مصاحبه و ماک شبیه ساز

در این پکیج که به قیمت 670 هزار تومان هست، شما یک پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته دارید که هر زمان هر سوالی برای شما پیش آید از طریق کارشناس ویژه مخصوص شما در تلگرام پاسخ میدهیم. همچنین 2 جلسه آنلاین مشاوره برای سوالات سفارت و 3 جلسه رفع اشکال و شبیه ساز کامل انگلیسی خواهید داشت. پشتیبان شما در این پلن، تمام امور مربوط به روز مصاحبه سفارت تا پس از کسب ویزا را برعهده خواهد داشت.

در این پلن مشاوره در مورد نحوه پر کردن فرم DS160 و یا چگونگی نوبت گیری بهتر و دیگر مسائل شامل بهترین هتل، و نحوه ترانسفر و دیگر مسائل جانبی بحث نمی شود.

پکیج مشاوره برای سفارت آمریکا: پلن طلایی: مشاوره صفر تا صد و شبیه ساز

هزینه این پکیج 1.180.000 تومان می باشد. در این پکیج از ابتدای شروع پر کردن فرم ds160 و نحوه تعامل با سایت ها و پرتال های سفارت یک پشتیبان ویژه برای شما وجود دارد. که به صورت 24 ساعته و آنلاین به درخواست های شما پاسخ میدهیم. همچنین 2 جلسه آنلاین مشاوره برای سوالات آفیسر سفارت آمریکا و نحوه پاسخگویی به آنها و 3 جلسه رفع اشکال و شبیه سازی کامل انگلیسی خواهید داشت.

در پکیج طلایی از ابتدای پروسه تا آخر پروسه اخذ ویزا، و اقامت شما در کشور سفارت، همه و همه پشتیبانی ویژه و آنلاین خواهید داشت.

پکیج مشاوره سفارت آمریکا و روز مصاحبه سفارت

لطفا فرم زیر را پر کنید. پس از ثبت و ارسال فرم، اطلاعات شما بررسی می شود و از طریق sms و ایمیل برای شما شماره کارت جهت پرداخت هزینه معرفی می شود.

گرفتن وقت سفارت آمریکا | خرید ربات سفارت آمریکا
گرفتن وقت سفارت آمریکا | خرید ربات سفارت آمریکا
آیا از سفارت ارمنستان در صورت یک بار ریجتکی تا ۶ ماه دیگر نمی توان وقت گرفت؟

بله این موضوع درست است. در صورتی که یک بار از سفارت آمریکا در ارمنستان برای هر نوع ویزایی مثل تحصیلی، مهاجرتی و توریستی ریجکت شوید،‌ حداقل تا ۶ ماه به شما نوبت داده نمی شود.

چگونه می توان با استفاده از پذیرش تحصیلی و دانشگاهی به آمریکا مهاجرت کرد؟

مهاجرت تحصیلی به آمریکا مراحل مختلفی دارد، که ما تمام مراحل مهاجرت را برای شما نوشته ایم. اولین مرحله انجام مکاتبات با دانشگاه مقصد، امتحان زبان و آماده سازی مدارک اولیه مورد نیاز برای دانشگاه هاست. مثل Transcript های ترجمه شده رسمی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


14 دیدگاه برای “وقت سفارت آمریکا | ربات وقت سفارت آمریکا | پرداخت هزینه سفارت”

  1. avatar

    سلام یک سوال داشتم
    اگر برای آنکارا هم وقت بخواهیم امکان پذیره؟

    1. avatar

      بله امکان پذیر فقط کافیه درخواست روبات بدین

      1. avatar

        سلام. من ۲۹ سالم هست. برق الکترونیک پذیرش دکترا داشتم. سفارت عمان رفتم دوماه پیش و وارد AP‌شدم. ۵ بار ایمیل ارسال کردم ولی هیچ جوابی نیومده. با فرض اینکه آفیسر عوض شده باشه یا از اون سفارت رفته باشه چه راه حلی دارم؟

        1. avatar

          خانم سارا سلام.
          شما هم مثل بقیه دوستان مشابه. باید دوباره از همان سفارت مسقط نوبت بگیرین و به مصاحبه برین. فرم DS160 را باید با دقت پر کنین و توضیح بدین چی شده. تمام ایمیل هایی که زدید را پرینت بگیرین. و حتما قبلش مشاوره آنلاین بگیرین که بگین چرا اومدین و مشکل تحصیل تون را چگونه بحرانی نشان بدین. ویزای شما F هست؟

  2. avatar

    برای اپلای برای دانشگاه های آمریکا حتما باید gre داشت؟

    1. avatar

      درود
      خیر لازم نیست. فقط بعضی از رشته ها در دانشگاه های آمریکا نیاز به GRE دارن. اگر سوال دیگری دارین لطفا مطرح کنین

  3. avatar

    سلام
    برای گرفتن وقت سفارت امریکا الان حتما باید پذیرش و i20 داشته باشیم یا میشه زودتر هم وقت سفارت رزرو کرد؟

    1. avatar

      سلام. نه برای گرفتن وقت نیازی به این مدارک نیست. ولی روز مصاحبه باید این مدارک را آماده کرده باشید

  4. avatar

    سلام وقت بخیر
    من قبلا تو سایت سفارت ارمنستان اکانت ساخته بودم هزینه رو پرداخت کرده بودم و گزینه‌ی ۶ ماه ریجکتی رو تیک نزده بودم، ولی نتونستم وقتی بگیرم و رفتم دبی و ریجکت شدم. الان اگر اون ۶ ماه رو رعایت نکنم برام مشکلی پیش میاد؟

    1. avatar

      بهزاد جان سلام. در مورد ۶ ماهی که نگران هستین، اون فقط مختص سفارت ارمنستان هست. یعنی اگر از سفارت ارمنستان ریجکت بشین، تا ۶ ماه از همون سفارت ارمنستان نمیتونین وقت بگیرین. دقت کنید در فرم DS160 باید اعلام کنید ریجکت شدین و دلیلش هم باید حرفه ای بنویسین که میتونین از کارشناس های ما مشاوره بگیرین

  5. avatar

    سلام
    من فرصت مطالعاتی برای امریکا گرفتم و برای همسرم‌میخوایم ویزای همراه فرصت مطالعاتی بگیریم. ولی ایشون سربازی سپاه رفتن
    آیا این موضوع مشکلی ایجاد میکنه؟

    1. avatar

      سرکار خانم بهناز
      به هیچ وجه هر دو باهم به سفارت مراجعه نکنین. به هیچ وجه. و اصلا ایشون را به عنوان همراه در ویزای J‌ معرفی نکنین. خودتون با جاب لتر و دیگر مدارک دانشگاهی و رزومه به سفارت برین. بعد از اینکه ویزا شدین موضوع ایشون کاملا قابل حل هست از طریق روش هایی که بهتون میگیم در آمریکا انجام بدین. در مورد ویزای J و J2 سفارت ها به شدت حساس هستن چون فردی J2 اجازه کار در آمریکا داره و این خیلی حساسه. پیشنهاد میکنیم حتما پکیج مشاوره برنزی ما را بگیرین که برای مصاحبه روز سفارت آماده سوالات باشین و شبیه سازی کامل براتون انجام بدن

  6. avatar

    سلام، من در تاریخ 9june رفتم دوبی، وارد کلیرنس شدم و تا الان تو کلیرنسم. ایمیل هم به سفارت زدیم ولی جوابی نمیاد. به نظرتون دوباره برای سفارت دیگه ای وقت بگیرم یا منتظر جواب باید بمونیم؟
    بغیر از من تعداد زیادی با این آفیسر بودند که هیچ کدوممون خبری براش نمیشه و انگار آفیسر دیگه کار نمیکنه

    1. avatar

      سلام. بهترین کار شما، گرفتن وقت دوباره از دوبی هست و پرینت تمامی مدارک ایمیل هاتون که با خودتون دوباره به سفارت آمریکا در دوبی ببرین. فقط قبلش حتما مشاوره گروهی بگذرونین که بتون بگم از چه بند قانون تحصیلی استفاده کنید. همه ویزا F هستین؟

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.