Skip to main content

شرکت رویداد هنر به عنوان یک شرکت مهاجرتی مفتخر است که در حال حاضر حجم بسیار زیادی از پورتفولیوهای هموطنان عزیز را طراحی می کند. این پورتفولیوها در رشته های معماری، عمران، گرافیک، مد و فشن و نقشه کشی ساختمان می باشد. از آنجا که امروزه بسیاری از دوستان در حال مهاجرت به کشورهای استرالیا و آلمان و کانادا هستند، و این سه کشور نیاز به نقشه کش یا draftsman دارند، کاربرد و درخواست پورتفولیو نقشه کشی بالا رفته است. از همین رو ما در دو بازه زمانی متفاوت با لیست قیمت زیر اقدام به انجام سفارش پورتفولیو شما عزیزان می کنیم. پورتفولیو نقشه کشی عمران، پورتفولیو نقشه کشی معماری و نقشه کشی نما و ساختمان شامل طراحی های ما می باشد. برای خرید و سفارش پورتفولیو کافی است از طریق واتساپ و یا تلگرام و یا تماس با شماره ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲ با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت و هزینه انجام و طراحی پورتفولیو نقشه کشی عمران و معماری

توجه داشته باشید که ما در دو نوع تحویل ۴۸ ساعته و تحویل ۱۰ روز کاری پورتفولیو ها را طراحی می کنیم. بنابر مهلت و عجله ای که دارید می توانید یکی از حالت های تحویل را انتخاب کنید. در مورد طراحی های پورتفولیو، باید دقت کنید که تمامی طراحی ها دارای کپی رایت می باشند و به هیچ وجه تکراری یا اثر شخص دیگری برای شما در پورتفولیو گنجانده نمی شود. نمونه های پورتفولیوهای شرکت ما را نیز می توانید در صفحه سفارش ساخت پورتفولیو سایت ببینید.

تعداد پروژه مورد نیاز شماتحویل ۱۰ روز کاریتحویل ۴۸ ساعته
۴ پروژه – محتوا با کارفرما۴ میلیون۷ میلیون
۴ پروژه – محتوا از طریق ما۴.۶ میلیون۷.۵ میلیون
۵ پروژه – محتوا با کارفرما۵ میلیون۷ میلیون
۵ پروژه – محتوا از طریق ما۵.۶ میلیون۸.۵ میلیون
۶ پروژه – محتوا با کارفرما۶ میلیون۸ میلیون
۶ پروژه – محتوا از طریق ما۶.۶ میلیون۸.۶ میلیون
۷ پروژه – محتوا با کارفرما۷ میلیون۹ میلیون
۷ پروژه – محتوا از طریق ما۷.۶ میلیون۹.۶ میلیون
۸ پروژه – محتوا با کارفرما۸ میلیون۱۰ میلیون
۸ پروژه – محتوا از طریق ما۸.۶ میلیون۱۰.۶ میلیون
۹ پروژه – محتوا با کارفرما۹ میلیون۱۱ میلیون
۹ پروژه – محتوا از طریق ما۹.۶ میلیون۱۱.۶ میلیون
۱۰ پروژه – محتوا با کارفرما۱۰ میلیون۱۲ میلیون
۱۰ پروژه – محتوا از طریق ما۱۰.۶ میلیون۱۲.۶ میلیون
قیمت انجام پورتفولیو نقشه کشی معماری و عمران

تفاوت سفارش پورتفولیو بر اساس ارائه محتوا از طرف کارفرما و شرکت چه می باشد؟

پورتفولیو ها نیاز به محتوا دارند. و این محتوا یا باید از طرف شما به عنوان کارفرما تامین شود. و یا ما آن ها را از نو طراحی کنیم و به عنوان پروژه انجام شده شما، در داخل پورتفولیو قرار دهیم. به همین دلیل هزینه طراحی اتوکد و رندر 3d و اسکچ به هزینه طراحی پورتفولیو افزوده می شود. همچنین اگر پورتفولیو قرار باشد با پروژه های ترکیبی از طرف شما و ما طراحی شود، هزینه پروژه معادل با ردیف ”محتوا با کارفرما” در نظر گرفته می شود.

برای سفارش ساخت پورتفولیو و خرید پورتفولیو نقشه کشی کافی است با شماره ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲ در ارتباط باشید. همچنین در خاطر داشته باشید که هزینه انجام پورتفولیو به صورت پرداخت ۶۰ درصد در هنگام سفارش و ۴۰ درصد پس از بازبینی و تایید سفارش توسط شما می باشد.

پورتفولیو نقشه کشی معماری و عمران |‌ سفارش پورتفولیو نقشه کشی و خرید
پورتفولیو نقشه کشی معماری و عمران |‌ سفارش پورتفولیو نقشه کشی و خرید

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.