Skip to main content

برای تهیه پورتفولیو تحصیلی و ارسال برای دانشگاه ها، شما در ابتدای کار باید از دانشگاه خود تعداد پروژه مورد نیاز را بپرسید. بستگی به کشور و دانشگاه، تعداد پروژه مورد نیاز هر دانشگاه متفاوت است. مثلا پورتفولیو هایی که برای استرالیا و ایتالیا ساخته می شود،‌ عموما بین ۶ تا ۱۰ پروژه باید طراحی شود. اما پورتفولیویی که دانشگاه های آمریکایی نیاز دارند نامحدود است. حتی محدودیت حجم فایل هم برای شما نمی گذارند. ما در شرکت رویداد هنر، پورتفولیو انواع رشته های هنری و مهندسی را طراحی میکنیم و با افتخار تقدیم شما می کنیم. تهیه پورتفولیو سینما، گرافیک، معماری، عمران و نقشه کشی، و دیگر رشته های هنر تخصص ماست. در ادامه می توانید نمونه پورتفولیو سینما و پورتفولیو پذیرش تحصیلی را مشاهده کنید.

هزینه و قیمت تهیه پورتفولیو به چه صورت است؟

در شرکت رویداد هنر، پورتفولیو ها به سه شکل طراحی می شوند:

۱. پروژه های و محتوای پورتفولیو به صورت صفر تا صد توسط کارفرما ارسال می شود.

۲. پروژه ها و محتوا باید توسط شرکت ما طراحی شود.

۳. ترکیبی از مورد یک و دو مورد تقاضای کارفرماست.

بنابراین جدول هزینه و قیمت ساخت پورتفولیو نقشه کشی عمران مطابق با لیستی که در صفحه گذاشته شده است، محاسبه می شود. اما در مورد پورتفولیو های گرافیک، معماری و سینما و مد و فشن طبق جدول زیر محاسبه می شود:

قیمت و هزینه پورتفولیو معماری برای دانشگاه های استرالیا و ایتالیا: هر پروژه ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت و هزینه پورتفولیو گرافیک براساس قالب استرالیا و ایتالیا: هر پروژه ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت و هزینه پورتفولیو سینما آنلاین و آفلاین بر اساس قالب استرالیا و ایتالیا: هر پروژه ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان

طراحی پورتفولیو برای پذیرش تحصیلی از ایتالیا و استرالیا |‌ تحویل سریع و سفارش پورتفولیو
سفارش ساخت پورتفولیو برای ایتالیا و استرالیا

سفارش سریع پورتفولیو و تحویل ۷۲ ساعته طراحی

از مزیت های موسسه ما، تحویل پورتفولیو به صورت ۷۲ ساعته و در کمترین زمان ممکن می باشد. برای سفارش کافی است از طریق واتساپ، و یا تلگرام و یا تماس با شماره ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲ پورتفولیو خود را سفارش دهید و فاکتور دریافت کنید. نحوه پرداخت به صورت آنلاین و ۵۰ درصد پیش پرداخت و ۵۰ درصد پس از بازبینی و تایید نهایی شما می باشد.

برای دیدن نمونه های پورتفولیوهای معماری و گرافیک می توانید وارد صفحه سفارش ساخت پورتفولیو شوید. برای دیدن نمونه پورتفولیو سینما و نمونه پورتفولیو برای پذیرش تحصیلی می توانید روی لینک بالا کلیک کنید.

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.