Skip to main content

اگر دیپلم دارید، لیسانس دارید، فوق لیسانس دارید و یا حتی دکتر دارید و میخواهید از آمریکا پذیرش تحصیلی بگیرین باید تمام مراحل زیر را پیش ببرید. با این تفاوت که در برخی از سطوح اطلاعات و منابع جدیدتری لازم هست که می توانید در بخش کامنت ها از ما بپرسید و یا با پشتیبانی واتساپ ما در ارتباط باشید. در همین رابطه اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط سنی تحصیل در آمریکا، سوالات شما در رابطه با گپ تحصیلی آمریکا و مهاجرت تحصیلی به آمریکا و شرایط را نوشته ایم.

ویدیو مهاجرت به آمریکا – قسمت دوم
خدمات پذیرش تحصیلی از آمریکا و کاناداهزینه به تومان
پیش پرداخت انجام کلیه مراحل اخذ پذیرش تحصیلی:
صفر تا صد کامل، بدون کوچکترین کاری از طرف شما. تنها موردی که نیاز هست شما انجام دهید، دادن امتحان زبان انگلیسی دولینگو و یا آیلتس می باشد
پیش پرداخت 6 میلیون تومان
پرداخت نهایی:
در صورتی که پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه با شرایط فول فاند انجام شود:
پرداخت نهایی پس از پذیرش فول فاند:
25 میلیون تومان
پرداخت نهایی سلف فاند و یا Assistantshipپرداخت نهایی بدون فاند:
15 میلیون تومان
هزینه های پرداخت نهایی فقط برای اخذ پذیرش از یک دانشگاه می باشد. در صورتی که پذیرش دوم و به بعد، از دانشگاه های دیگر گرفته شود، بابت دریافت اطلاعات هر پذیرش جدید، هزینه روبرو دریافت می شود:پذیرش فول فاند: 9 میلیون تومان
پذیرش سلف فاند:
5 میلیون تومان
پکیج مشاوره و پشتیبانی رایگان: 09120891902 به صورت 24 ساعته شبانه روز در واتساپ و تماس تلفنیرایگان
هزینه های اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا و کانادا

شرایط مهاجرت تحصیلی به آمریکا

ابتدا در مورد گپ تحصیلی صحبت میکنیم. گپ تحصیلی یعنی فاصله زمانی شما با آخرین مدرک تحصیلی که اخذ کرده اید. تقریبا هیچ اهمیتی ندارد اگر شما شاغل باشید. تاکید میکنیم اگر مدارک و روزمه شاغل بودن خود را ارائه دهید، دانشگاه این موضوع را کاملا نادیده می گیرد.

شرایط سنی تحصیل در آمریکا

نیز یکی از پارامترهای مهم برای گرفتن پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به آمریکاست. برای دوستانی که دیپلم دارند و از زمان کنکور و قبل از آن قصد گرفتن پذیرش تحصیلی دارند، خب خیلی ساده است. شما هیچ مشکلی ندارین. اما مثلا اگر شما 40 سال دارین و میخواهید فوق لیسانس بگیرین، این موضوع تقریبا نشد هست. و اصولا با فاند روبرو نیست و حتی در مسئله گرفتن ویزا هم خیلی اذیت خواهید شد. اما به طول اصولی از 16 سال تا 36 سال برای تمامی مقاطع به غیر از دکترای تخصصی پزشکی فرصت عالی برای اخذ پذیرش تحصیلی است.

مشاوره 24 ساعته و انجام صفر تا صد پذیرش تحصیلی از آمریکا: 09120891902 – تماس تلفنی و واتساپ

حداقل معدل برای تحصیل در آمریکا

حداقل معدل برای تحصیل در آمریکا کمی پیچیده است. هر دانشگاه از شما GPA مخصوصی قبول میکند. GPA به معنای معدل شما از 4 در آمریکا بر اساس ضرایب دروسی شماست. برای محاسبه GPA خود براساس قوانین تحصیلی آمریکا کافی است در تلگرام به ما پیام دهید.

بین تمامی دانشگاه های آمریکا میانگین GPA بیش از 2.3 تعیین شده و بعضی ها بیش از 1.7. اگر بخواهیم تبدیل کنیم چیزی بین معدل بالای 16.5 و یا بیش از 12 در قوانین ایران تعیین شده است. اما باز هم تاکید میکنیم چون GPA قوانین خود را دارد حتما باید GPA را براساس معیار های آمریکا محاسبه کنید.

درخواست مشاوره برای پذیرش تحصیلی دانشگاه های آمریکا

هر سوال و راهنمایی که لازم دارید، کافی است در این فرم برای ما بنویسید تا بلافاصله با شما ارتباط برقرار کنیم و راهنمایی کنیم. همچنین اگر پکیج های اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر آمریکا را لازم دارید، کافی است در این فرم برای ما بنویسید. پشتیبانی 24 ساعته ما: 09120891902

مثلا: من کارشناسی معماری دارم و میخوام برای ارشد به آمریکا برم. لطفا در مورد نحوه پذیرش تحصیلی و اینکه چکار باید کنم راهنمایی کنید.

مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا

برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا سه گزینه مطرح هست: اگر رشته های مهندسی و هنری و پزشکی هستین شما سه گزینه امتحان زبان دارین. امتحان زبان آیلتس iELTS و امتحان زبان تافل TOEFL و امتحان دولینگو Duolingo.

البته باید توجه کنید که دانشگاه مورد نظر شما چه دانشگاه هایی است. بعضی از دانشگاه ها هر سه امتحان را قبول دارند. حتی بعضی از دانشگاه ها از شما مدرک زبان را در لحظه پر کردن اپلیکیشن از شما نمیخواهند. اما باید حتما از این موضوع مطمئن شوید و با دانشگاه مکاتبه کرده باشید.

نکته بعدی حداقل نمره قبولی در این آزمون هاست. دانشگاه های رنک بالا، که رتبه بالای 200 دارند، عمومان نمره تافل 105 به بالا، آیلتس 7 به بالا و دولینگو 130 قبول دارند. همچنین در بعضی از دانشگاه ها نیاز به نمره GRE هم هست.

و دانشگاه های دیگر آمریکا تافل 100، آیلتس 7 و دولینگو 105 را نیز قبول دارند.

در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید زیر این پست کامنت بنویسید.

راهنمای کامل پذیرش تحصیلی آمریکا
راهنمای کامل پذیرش تحصیلی آمریکا

3 دیدگاه برای “پذیرش تحصیلی کشور آمریکا | مراحل اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا | راهنمای کامل پذیرش تحصیلی”

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.