Skip to main content

برای رویداد خود نیاز به برگزاری کنفرانس خبری دارید؟ برای وایرال شدن و درج خبر برگزاری همایش شما در خبرگزاری ها نیاز به حضور خبرنگاران دارید؟ نیاز به طراحی و نصب میکسزون خبری دارید؟ آیا نیاز تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برای گسترش برند و آگاهی از برند خود دارید؟

این ها تمامی خدماتی است که توسط شرکت رویداد هنر پارسیان ارائه می شود. ما برای رویداد شما می توانیم گروه های مختلف خبری، گروه های دیجیتال مارکتینگ و اصحاب رسانه را دعوت کنیم.

دعوت از خبرگزاری ها برای حضور در رویداد و کنفرانس خبری

برخی از پیشنهادات ما برای حضور در رویداد شما به شرح زیر می باشند. خاطر نشان می شود که بر اساس نوع کسب و کار و همایش شما، این خبرگزاری ها تغییر می کنند.

1- خبرگزاری و روزنامه دنیای اقتصاد

2- خبرگزاری ایرنا

3- خبرگزاری ایمنا

4- خبرگزاری ایسنا

5- خبرگزاری و رسانه صدا و سیما مرکز واحد

6- خبرگزاری و روزنامه شرق

7- خبرگزاری و روزنامه خبر ورزشی

8- خبرگزاری ورزش3

9- خبرگزاری و روزنامه اعتماد

10- خبرگزاری اعتماد آنلاین

برگزاری کنفرانس خبری | دعوت از خبرنگاران و خبرگزاری ها | شماره تماس خبرنگاران

برای رویداد خود می توانید خدمات موسیقی، دعوت از مجریان مشهور و بازیگران مشهور جهت حضور در برنامه خود را در نظر داشته باشید. در کنار کنفرانس خبری، عموما حضور یک چهره مشهور یا سلبریتی نقش بسزایی در وایرال شدن رویداد دارد.

البته گاهی اوقات شما فقط برگزاری یک کنفرانس خبری را در دستور کار دارید. برگزای یک کنفرانس خبری به خودی خود مسئله بسیار مهم است که باید به چند نکته در ارتباط با آن توجه داشته باشید. اول اینکه کنفرانس خبری، با حضور خبرنگارانی برگزاری می شود که دارای تریبون های قدرتمندتر از برند شما هستند. پس هر چه هزینه کنید، در واقع دارید آن خبرنگار را با خود همراه می کنید.

نکته دوم اینکه، خبرنگاران همواره به دنبال سوژه می گردند، پس قبل از اینکه هدف خود از برگزاری یک کنفرانس خبری را تعیین کنید، بدانید که سوژه چیست؟ ما در شرکت رویداد هنر پارسیان، در زمینه ارائه سوژه های خبری مشاوره رایگان می دهیم.

آیا خبرنگاران برای حضور در رویداد ما، هزینه دریافت می کنند؟

بله، خبرنگاران برای حضور در رویدادها و کنفرانس های خبری ای که ارزش بالای خبری از لحاظ سیاسی و ملی نداشته باشند، هزینه دریافت می کنند.

هزینه طراحی و نصب میکسزون چقدر است؟

برای طراحی و نصب میکسزون خبری برای رویداد شما، بستگی به سایز بنر و تخته و اسپیس، از 10 میلیون تومان شروع می شود.

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.