Skip to main content

اگر به دنبال پذیرش دانشگاهی در مقطع دکترا phd و مستر در رشته های گرافیک،‌ معماری،‌ تصویرسازی و تمامی رشته های هنری هستید، ما صفر تا صد این کار را برای شما انجام می دهیم. برای سفارش ساخت پورتفولیو گرافیک خود کافی است با شماره موجود در بنر زیر با ما تماس بگیرید. پورتفولیو گرافیک را برای شما در عرض ۴۸ ساعت طراحی میکنیم. البته اگر به ما بیشتر زمان بدهید هزینه شما کمتر می شود. در پایین قیمت و هزینه طراحی پورتفولیو گرافیک را برای شما آورده ایم.

شماره تماس و پشتیبانی ۲۴ ساعته ما: ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲

پورتفولیو آماده گرافیک، دانلود پورتفولیو گرافیک، خرید و قیمت گرافیک
پورتفولیو آماده گرافیک، دانلود پورتفولیو گرافیک، خرید و قیمت گرافیک

هزینه و تعرفه قیمت طراحی پورتفولیو گرافیک

برای طراحی پورتفولیو گرافیک شما دو راه انتخاب دارید: یک، اگر شما خودتان پروژه های انجام شده دارید و از ما می خواهید که آنها را در قالب پورتفولیو قرار دهیم. که در این حالت تنها هزینه طراحی پورتفولیو را پرداخت میکنید. در حالت اول،‌ شما برای یک تا ۱۰ پروژه فقط ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می کنید. این هزینه هم بابت تحویل ۷ روزه می باشد. در ضمن توجه کنید که شما این هزینه را در دو قسط پرداخت می کنید.
قسط اول شامل ۶۰ درصد هزینه می باشد که در هنگام سفارش دادن پرداخت می کنید. و قسط دوم ۴۰ درصد می باشد که پس از طراحی کامل و تحویل پروژه پرداخت می کنید.
توجه کنید که شما حتما باید از طرف ما فاکتور رسمی در واتساپ دریافت کنید. ما طبق زمان نوشته شده در فاکتور، پروژه را تحویل شما می دهیم.

خرید پورتفولیو آماده گرافیک

در حالت دوم، شما پروژه های آماده گرافیک ندارید و نیاز دارید تا ما برای شما طراحی کنیم. در پورتفولیو گرافیک عمدتا چند لوگو، چند پوستر، چند تصویر سازی و چند طراحی سربرگ و ماک آپ نیاز است. ما به این حالت می گوییم خرید پورتفولیو آماده گرافیک. برای اینکه بخواهید یک پورتفولیو آماده خریداری کنید و سریعا دریافت کنید، ما طبق درخواست شما مواردی که در پورتفولیو نیاز دارید را طراحی می کنیم و داخل پورتفولیو قرار می دهیم.
قیمت خرید پورتفولیو آماده گرافیک برای ۱۰ پروژه ۷ میلیون می باشد که طی ۵ روز کاری به شما تحویل می دهیم.
بار دیگر خاطر نشان می شود که شیوه پرداخت به صورت ۶۰ درصد هنگام سفارش و ۴۰ درصد پس از تحویل پروژه می باشد.

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.