Skip to main content

ریوندی مرد شوخ طبعی که همگان به دنبال دیدار حضوری او در رویدادهای خود هستند. اما اشتباه بزرگی می کنند! حسن ریوندی یکی از کمدین من های ایرانی هست که با به روز بودن اطلاعات و جوک هایش طرفداران زیادی دارد. شماره تماس مدیر برنامه او 09120891902 هست که برای هماهنگی برای حضور او در همایش خود در هر شهری از ایران می توانید با آقای حسین توکلی هماهنگی کنید.

اما چرا شرکت رویداد هنر پارسیان، که برگزار کننده رویدادهای مختلفی در سراسر کشور است و با تمامی افراد مشهور در ارتباط است، حسن ریوندی را برای اجرا در همایش و رویداد شما معرفی نمی کند؟! ریوندی مرد کنسرت خنده یا اصطلاحا شومن است. یعنی اینکه اگر دو ساعت از زمان خود را در کنسرت خنده ریوندی صرف کنید، موفق بوده اید. اما، دعوت او برای استندآپ کمدی در همایش یا رویداد شما کار اشتباهی است.

یکی از وظایف ما دادن مشاوره در زمینه انتخاب افراد برای دعوت جهت حضور در همایش شماست. چه در بحث خوانندگان، چه در بحث مجری و استندآپ کمدی. به همین دلیل برای کسانی که می خواهند، استندآپ کمدی داشته باشند، حمیدرضا ماهی صفت را معرفی می کنیم.

مشخصات حسن ریوندی برای اجرا در جشن

  • اجرای آهنگ با تقلید از صدای خوانندگان زن
  • تعریف کردن جوک
  • برنامه شاد و خنده دار
  • حضور کیبوردیست و نوازنده ارگ
  • مدت زمان اجرا حداکثر 40 دقیقه
  • توانایی مدیریت صحنه و سالن
  • ضعف در ارتباط با هر قشر و کسب و کار و صنعت
  • شماره تماس مدیر برنامه: 09120891902
شماره تماس حسن ریوندی
شماره تماس حسن ریوندی شماره مدیر برنامه حسن ریوندی
برای یک برنامه جشن شرکت، حسن ریوندی بهتر است یا حمید ماهی صفت؟

بر اساس تجربه ما در برگزاری رویدادها، حمید ماهی صفت تجربه بهتری در تعامل و ارتباط گیری با مخاطب دارد.

مدت زمان اجرای حسن ریوندی در همایش یا رویداد چقدر است؟

حسن ریوندی در برنامه هایی که به عنوان یک شومن دعوت می شود، حداکثر 40 دقیقه اجرا می کند. در حالی که حمید ماهی صفت، بیش از 50 دقیقه می تواند اجرا کند.

آیا ریوندی به همراه خود موسیقی و کیبورد هم دارد؟

بله، آقای ریوندی نوازنده کیبورد هم دارد.

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.