Skip to main content

دهه 60ی ها آنچه هیچ وقت از یاد نمی برند، نمایش های خنده حمید ماهی صفت است. شخصی خوش خنده، خوش چهره و آگاه به لهجه های مختلف. در صورتی که بخواهید ماهی صفت را برای حضور در رویداد خود دعوت کنید، کافی است با شماره تماس 09120891902 تماس بگیرید.

اگر رویداد شما جشن، همایش، و یا سمینارهای غیر علمی است، یکی از مناسب ترین گزینه هایی که می توانید به رویداد خود دعوت کنید، حمید ماهی صفت است. قدرت کلام وی، بهره مندی از لهجه های مختلف و همراه داشتن موسیقی و کیبوردیست از دیگر ویژگی های وی است. یکی از نکات کلیدی در انتخاب ماهی صفت، اجرای موسیقی با صدای خوانندگان دیگر می باشد.

مشاوره های رویداد هنر پارسیان در انتخاب استندآپ کمدی ماهی صفت و ریوندی

  • در انتخاب استندآپ کمدی دقت کنید: شما شخصی را به عنوان کمدین دعوت می کنید که مناسب با سن مخاطبانتان صحبت کند، نه اینکه صرفا یک سری جوک ها یا داستان های خنده دار بگوید.
  • بین حسن ریوندی و ماهی صفت تفاوت های فراوانی هست. کافی است با ما تماس بگیرید و از ما بپرسید تا درست ترین پیشنهاد را به شما بگوییم.
  • استندآپ کمدی وظیفه تغییر جو سالن و مخاطبان را برعهده دارد نه گذشت زمان. بنابراین اگر سخنرانان شما جو سنگینی را ایجاد می کنند، توجه کنید که متناسب با زمانی که دارید و نوع مخاطبان، یک کمدین انتخاب کنید.
  • شومن با کمدین متفاوت است. رضا رشیدپور یا حامد آهنگی یک شومن هستند. زمانی که شما شومن دارید به هیچ وجه یک کمدین به برنامه خود دعوت نکنید.
شماره تماس حمید ماهی صفت 09120891902 | راه های ارتباطی با حمید ماهی صفت
شماره تماس حمید ماهی صفت | راه های ارتباطی با حمید ماهی صفت 09120891902

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.