Skip to main content

دوستان و عزیزانی که برای وقت مصاحبه نیاز به رفتن به سفارت آمریکا در عمان را دارند، در جریان هستید که پرداخت هزینه سفارت را فقط باید از داخل عمان پرداخت کرد. و شما امکان پرداخت این هزینه را از کشورهای اروپایی و آمریکایی ندارید. برای همین شرکت رویداد هنر این امکان را به شما می دهد که همین الان هزینه این MRV FEE سفارت آمریکا در عمان را برای شما پرداخت کند.

فقط کافی است در هر لحظه از شبانه روز از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲ با ما تماس بگیرید و یا در واتساپ پیام خود را بنویسید تا بلافاصله هزینه MRV FEE‌ عمان را برای شما پرداخت کنیم.

برای سفر به عمان و سفارت آمریکا آیا نیاز به ویزا هست؟

در صورتی که بخواهید طی یک سفر ۱۰ روزه به عمان بروید، خیر نیازی به ویزا ندارید. و می توانید بدون ویزا به مسقط بروید. اما اگر بخواهید بیش از ۱۰ روز در عمان بمانید و گردش کنید، شما نیاز به گرفتن ویزا از وزارت امور خارجه عمان را خواهید داشت. در عمان برای اینکه بتوانید از خدمات کامل ما مثل ترانسفر فرودگاهی، و ترانسفر به سفارت استفاده می کنید،‌ می توانید پس از گرفتن وقت سفارت با ما گفتگو کنید.

نزدیکترین وقت خالی در سفارت آمریکا در عمان

نزدیکترین وقت خالی که می توانید برای مصاحبه در سفارت آمریکا در عمان از طریق شرکت ما دریافت کنید، مربوط به حداقل یک هفته آینده هست. منتها باید دقت کنید، در زمانی که ما وقت برای شما میگیریم،‌ما به صورت حضوری در سفارت عمان برای شما وقت میگیریم. این بدان معناست که تقویم وبسایت سفارت با تقویم حضوری در عمان کاملا متفاوت است.

در واقع بسیاری از روزهایی که در تقویم وبسایت سفارت آمریکا در عمان پر و شلوغ نشان داده می شود، در تقویم سفارت عمان به صورت حضوری، کاملا آزاد و قابل انتخاب است.

شماره تماس ما: ۰۹۱۲۰۸۹۱۹۰۲

پرداخت هزینه سفارت آمریکا در عمان - پرداخت mrv fee عمان
پرداخت هزینه سفارت آمریکا در عمان – پرداخت mrv fee عمان

برای سفارش هر گونه پورتفولیو، وقت سفارت آمریکا در عمان و دوبی، و کلیه خدمات پذیرش تحصیلی صفر تا صد، برای مشاوره و خرید با شماره 09120891902 تماس بگیرید. و یا در واتساپ و تلگرام به ما پیام دهید. ***.کلیه پرداخت ها به صورت 40 درصد پیش پرداخت و 60 درصد پس از بازبینی و تایید نهایی کارفرما می باشد.